תקנון ותנאי שימוש

1. כללי

1.1. התקנון נכתב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים כאחד.
1.2. האתר משמש כחנות (להלן: “החנות”) אלקטרונית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים. כל אדם שהוא תושב מדינת ישראל שמלאו לו 18 שנים ומעלה ביום ביצוע ההזמנה, רשאי לבצע הזמנה בחנות.
1.3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין “Xistore”, לכל דבר ועניין, לכן הינך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
1.4. גלישה באתר ו/או רכישת מוצר מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי התקנון, לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות שימוש באתר.
1.5. “Xistore מתוקף מעמדה כמנהלת האתר, רשאית למנוע ממך לרכוש מוצר בכל אחד מהמקרים הבאים:
1.5.1. אם מסרת במתכוון פרטים שגויים.
1.5.2. אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע ב”Xistore” או בצדדים שלישיים כלשהם.
1.5.3. אם הפרת את תנאי הסכם זה או כל הסכם נוסף עם “Xistore” או מי מטעמה.
1.5.4. אם נמנעת בעבר, שלא כדין, מלשלם עבור מוצרים שרכשת באתר “Xistore”
1.5.5. אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם, גנוב או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
1.5.6. במידה ולא קיים מלאי זמין למכירה אשר טרם עודכן בחנות.

2. אודות המכירה והמוצרים

2.1. “Xistore” מאפשרת לך לרכוש מוצרים בדרך נוחה, מהירה ובמחירים אטרקטיבים, וניתנת אחריות מלאה ממעבדות Xistore על כל המוצרים.
2.2. ניתן לקבל פרטים אודות כל מוצר באתר או ליצור קשר עם החנות בטלפון או במייל.
2.3. כדי לבצע הזמנה של מוצר יש לבחור תחילה את המוצר המבוקש ולאחר מכן ללחוץ על “הוסף לסל”. לאחר אימות הפרטים כמשתמש רשום יש להזין נתונים אישיים כגון: שם, כתובת, דואר אלקטרוני ומספר טלפון. כדי שההזמנה תתבצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת פרטים נכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה.
מיד לאחר ביצוע הפעולה תבצע ” Xistore” בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה במייל או/ו בטלפון תוך שלושה ימי עסקים.
חשוב להבהיר, הרשמה ל” Xistore” מהווה אישור מבצע הפעולה, להיכלל ברשימת לקוחות ” Xistore”, אשר נמנים על תפוצת הדיוור הישיר של ” Xistore”.

3. ביטול רכישות

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981

3.1. ניתן לבטל רכישת מוצר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר באריזתו המקורית, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בדואר אלקטרוני או בטלפון המפורסם באתר – ישירות אל החנות.
לא ניתן לבטל עיסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה
3.2. חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – , (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם במוצר או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאים ” Xistore ” או בעליו לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם ובנוסף לעמלת כרטיס האשראי. אתה רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת עד 14 ימים מיום קבלתם, באריזתם המקורית וללא שנפתחה, או שנעשה כל שימוש במוצר. הנך רשאי לבטל שירותים שרכשת בתוך 14 ימים מיום הרכישה ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו השירות היה אמור להינתן.
כמו כן לא תתאפשר החזרת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן על פי מידות ודרישות מיוחדות, לרבות מחשבים בקונפיגורציה מיוחדת או מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה.
3.3. סכום הזיכוי המקסימלי יהיה הזיכוי אותו שולם עבור המוצר, החברה לא תשלם בשום מקרה פיצוי בגין נזק עקיף בגין איחור, טעות במוצר, עובדן זמן וכו’
אם בחר הצרכן להחזיר את המוצר באמצעות שליח של החברה, הוא יחויב בעלות המשלוח.
3.4. אם סופק המוצר ללקוח , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
3.5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העיסקה נשלח זה מכבר.
3.6. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
3.6.1. אם נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר, רשאי הלקוח לבטל עסקה ללא תשלום דמי ביטול.
3.6.2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין
3.6.3. במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין
3.6.4. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
3.6.5. הודעה על ביטול העיסקה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
3.6.6. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון
3.6.7. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

4. שיטת המכירה בחנות

4.1. מכירה רגילה – מכירת מוצרים במחיר קבוע מראש.
הגולש בוחר מוצר ממגוון המוצרים ומבצע את הקנייה בהתאם להנחיות האתר (מומלץ לעיין בפרטי המוצר בטרם ביצוע הקנייה).
ניתן לרכוש את המוצרים כל שעות היממה.

5. אספקת והובלת המוצרים

5.1. שימו לב! באחריות הלקוח לבדוק התאמת המוצר ושלמותו להזמנתו לפני התקנתו, לא יתקבלו שום תלונות לגבי התאמת המוצר/הצבע/הגודל/החלוקה וכו’ לאחר ההתקנה
5.2. יש לבדוק שלמות המוצר בקבלתו ובמידה של בעיה להודיע לנו מיידית באמצעות הודעה למספר המופיע באתר, ו/או דואר אלקטרוני.
5.3. החנות תדאג לספק את המוצר לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה תוך המועד הנקוב בדף המכירה אלא אם צויין אחרת, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיסי האשראי.
5.4. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
5.5. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.
5.6. שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
5.7. כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
5.8. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח
5.9. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי
עסקים, יום א’-ה’ לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

6. דמי משלוח ומשלוחים חריגים*

6.1. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון

6.2. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.

6.3. מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח. לקוח אשר לא ידרוש את המוצר שנשלח אליו בחבילה והמוצר יחזור לחנות, יחוייב שוב בדמי המשלוח כדי שהחבילה תישלח שוב.

6.4. סימון בכוכבית (*) בצמוד לסוג משלוח מהווה משלוח ליעד חריג, ההגעה לישוב כזה הינה בין פעם אחת לשלושה פעמיים בשבוע, במידה ונבחרה אופציית משלוח מהיר והישוב הנבחר הוא יעד חריג עם כניסה מצומצת, לא יזוכה הלקוח על דמי המשלוח ששילם. יש ברשות הלקוח קישור בתחתית האתר המוביל לרשימת ישובים חריגים, בה ניתן לבדוק הגעה לישוב הנבחר. ניתן לראות קישור גם כאן – https://www.orian.com/OrianSearchServices/

 

7. כללים נוספים

7.1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
7.2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
7.3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
7.4. הספק לא יהיה אחראי על התקנה שהתבצעה על ידי הלקוח.
7.5. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
7.6. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה. שימוש בהם והצגתם מותנית באישור בכתב ממפעילת האתר.
7.7. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
7.8 המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ.

 

8. שמירה על סודיות המידע אודות המשתמש

8.1. מעבר לשימוש הנ“”he-IL”>ל כריסטלינו בע”מ\XISTORE מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאתכם אלא עפ“”he-IL”>י כל דין ו/או האמור בהסכם זה ואו אלא אם כן הדבר נדרש עפ“”he-IL”>י דין או כדי למנוע שימוש לרעה.

8.2. חברת קריסטלינו בע”מ\XISTORE נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים באתר החברה אלא בשרת המאושר לכך ע“”he-IL”>י חברות האשראי. כל שאר המידע נשמר ומוצפן אך בקיום מקרים שאינה בשליטתה ו/או הנובעים מכח עליון, כריסטלינו בע”מ\XISTORE לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לך ו/או למי מטעמך עם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

8.3. חברת כריסטלינו בע”מ\XISTORE מתחייבת שלא להעביר את פרטי האשראי של הלקוח לצד ג’ כלשהו, ללא הרשאתכם אלא עפ“”he-IL”>י כל דין ו/או האמור בהסכם זה אלא אם כן הדבר נדרש עפ“”he-IL”>י דין או כדי למנוע שימוש לרעה.

 

9. שירות לקוחות

9.1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצ”ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם החנות במייל או בטלפון.

10. תעודת האחריות של CRISTALINO

תעודת האחריות של CRISTALINO
אחריות מוענקת בזאת על ידי חברת קריסטלינו בע"מ,
ח.פ. 515364511
יש לקרוא את הוראות ההפעלה של המוצר לפני השימוש במוצר.
מימוש האחריות מותנה ברישום לאחריות באתר האינטרנט של XI-MOBILITY עד 7 ימים מיום הרכישה,
בהצגת חשבונית הקניה המקורית ותעודת האחריות המקורית.
תקופת האחריות היא ל- 12 חודשים מיום תאריך הרכישה (בהצגת חשבונית )
תקופת האחריות על הסוללה: 6 חודשים מיום הרכישה. אין אחריות או מכירה מתחת לגיל 18.
האחריות כוללת:
האחריות על מערכת החשמל, והמנוע תינתן לשנים עשר חודשים.
האחריות על הסוללה תינתן לשישה חודשים.
האחריות היא על נזק כתוצאה מייצור לקוי, ובתנאי שנעשה שימוש רגיל ומבוקר וכן תחזוקת הכלי נעשתה
בהתאם להוראות השימוש.
החברה תפעל לתיקון הקלקול בהקדם האפשרי ולא יאוחר מתום עשרה (10) ימים מהיום שבו נמסר המוצר
לתחנת השירות או מתום שבועיים (14 ימים) מהיום שבו נמסר המוצר בנקודת המכירה . במקרה של מסירת
המוצר למשווק מורשה, תפעל החברה לתקן את הקלקול תוך שלושה שבועות מיום המסירה של המוצר אל
המשווק המורשה. שבתות וחגים אינם באים במניין הימים לתיקון הקלקול.
אם נמצא חלק פגום במשך תקופת האחריות והרוכש הודיע על כך באופן מידי, המוכר יתקן או יחליף את
החלק על פי שיקול דעתו.
אחריות זו תפקע מיד אם נעשה תיקון או שינוי כלשהו בכלי שלא על ידי נציג מוסמך של המוכר. מוסכם
ומודגש במפורש כי אחריות זו חלה אך ורק על פגמים בחומר הייצור או בהליך הייצור בלבד.
תנאים לאחריות:
האחריות מותנית בביצוע טיפולי החובה התקופתיים במרכז השירות של CRISTALINO או אצל אחת
ממעבדות השירות המורשות הנמצאות בפריסה ארצית , לא פחות מאחת ל-3 חודשים. כל טיפול, תחזוקה או
תיקון במכשיר על ידי גורם שאינו מוסמך תבטל את האחריות. שינוע המכשיר ו/או החלף אל מרכז השירות
וחזרה ממנו הוא באחריות על חשבון הרוכש בלבד.

יובהר כי במקרה של החלפת מכשיר או חלף בתוך תקופת האחריות,CRISTALINO לא תעניק ללקוח
תקופת אחריות נוספת מעבר לתקופת האחריות המקורית.
מודגש כי אחריות CRISTALINO מוגבלת רק לעלות תיקון או החלפת המוצר ו/או החלף, ומשוחררת על ידי
הרוכש מכל אחריות לכל הפסד כספי ו/או מניעת רווח ו/או כל נזק העלולים להיגרם לרוכש עקב פעולה לא
תקינה של המוצר, או מכל סיבה אחרת.
CRISTALINO רשאית לבטל אחריות בעקבות סירוב הלקוח לטפל במערכת שמשפיעה על בטיחות הרוכב
והסביבה, ו/או במקרה של אלימות מצד הלקוח.
יש להשתמש במוצר בהתאם להוראות הפעלה: להרחיק את המטען מקרבת נוזלים ולשמרו במקום יבש
בלבד, אין לכסות את המטען ולהצמידו לגופים אחרים בעת השימוש, יש לחבר את המטען לשקע בעל המתח
הרשום עליו בלבד, יש לחבר את המטען לשקע ביתי ולא בחוץ, אין להפוך את החיבורים ואין לשנות את
הכבלים של המטען, יש להשתמש אך ורק במטען המסופק ללקוח עם המוצר, במקרה של ריח יש לנתק את
המטען באופן מיידי מהחשמל ולפנות ליבואן (CRISTALINO ).
האחריות לא כוללת:
מבלי לגרוע מן האמור, האחריות לא תחול על פגיעות וכיוצא באלה. במעטה החיצוני של המוצר, כגון: שריטות
וקילופי צבע.
מכשיר במצב תחזוקתי ירוד או מסוכן לרוכב ולא בוצעו טיפולי התחזוקה התקופתיים במועד, המכשיר או
החלק/חלף/רכיב או הסוללה טופלו מחוץ ל רשת מעבדות CRISTALINO , המכשיר חובר/נחשף לכל רכיב
חיצוני ורכיב או חלף שאינו CRISTALINO מקורי כולל מטען שאינו מקורי.
נעשה במכשיר כל נזק הנובע מעומס יתר כולל נזק לבקר, מנוע ושלדה בעקבות הרכבה של רוכב נוסף, חריגה
מהמשקל המותר, אי הקפדה על לחץ אוויר או דיסק עקום.
המכשיר או חלק ממנו, ניזוק כתוצאה מתאונה, נזקי מזג האוויר, נזקי מים וקורהוזיה.
אין לחבר למערכת החשמל המקורית שום מערכת נוספת שלא סופקה עם הכלי לרבות פנסים, אזעקות
ומטענים לפלאפון.
אין לבצע כל שינוי בכלי לרבות החלפת גלגלים לגלגל מלא, החלפת בולמים/שינוי במערכת הבלמים הוספת
כיסא ילדים ווו נסיעה על הכידון .
אין אחריות על תקר .
אין אחריות על נזק, אובדן או שבר .
אין אחריות על רכיבים מתכלים לרבות מערכת הבלמים, צמיגים, פנימיות, כבלים, חיישנים, נתיכים, המנוע,
גריפים, ידיות בלם, מעבירי הילוכים, רפידות הבלם, מדבקות נגד החלקה, מנגנון הקיפול חבק לא נסגר כראוי.

אין אחריות על עיקום או שבר של חלקי האלומיניום לרבות מזלג, מנגנון הקיפול, משטח הדריכה.
בכל מקרה, סכום האחריות בהתאם לתעודת אחריות זו או בכלל, לא יעלה על עלות המוצר המקורי.
אחריות לסוללה:
האחריות על סוללה ניתנת לתקופה המצוינת בתעודת האחריות לפי קצב החלשות צפוי של 35% בשנה או ל
2500 ק"מ, המוקדם מבניהם. במקרה של חריגה משמעותית לאורך זמן מקצב זה CRISTALINO תתקן או
תחליף את רכיבי הסוללה, וזאת בתנאי שהשימוש בסוללה היה לפי כל תנאי האחריות מבלי שהסוללה
נחשפה לעומס יתר או לרכיב לא מקורי.
אין אחריות על נזק לסוללה שנגרם מקצר חיצוני כולל במערכת הטעינה. אין אחריות על נזק קורוזיה או קצר
כתוצאה ממגע עם מים ותנאי לחות.
אין אחריות על מטען .
במקרה של אי שימוש בסוללה- חייבים להקפיד לבצע טעינה/פריקה לפחות פעם בחודש.
הנחיות לטעינה בטוחה לסוללה/מטען- זיהוי מוקדם של סיכונים, והטיפול הנכון בתקלות :
יש להניח את המטען/סוללה/קורקינט על משטח שאינו דליק ובמרחק בטוח מחומרים דליקים כגון מזרן, שטיח
וילונות וכו…
יש לבצע את הטעינה במקום מאוורר כגון מרפסת, אסור לטעון בתוך דירת מגורים ללא השגחה.
סוללה ו/או מטען עם סימני קורוזיה, נזקי מים, שנחשפו לתנאי לחות נחשבים מסוכנים ופסולים לשימוש. אסור
לחשוף סוללות לדרגת חום העולה על 45 מעלות , אסור להשאיר סוללה/קורקינט ברכב חונה בשמש.
שימוש במטען שאינו מקורי, או מטען פסול, או מטען ללא אישור מכון התקנים הישראלי עלול להסתיים
בדליקה ואסון.
לגבי מטענים במקרה של ריח מוזר, קולות מוזרים, קצר, הבהוב של נורת החיווי או במקרה חבלה או חשיפה
לרטיבות
 יש לנתק מיד את המטען משקע החשמל או לנתק את החשמל בארון החשמל. המטען אסור
לשימוש, חובה להגיע מיד למרכז השירות לצורך בדיקה ו/או החלפה של המטען.
לגבי סוללות במקרה של ריח מוזר, קולות מוזרים, קצר, חבלה או חשיפה לרטיבות או הופעת עשן, יש
להפסיק מיד את תהליך הטעינה, יש להרחיק את הסוללה/קורקינט למקום פתוח מחוץ לבית, הסוללה אסורה
לשימוש, חובה להגיע מיד למרכז השירות לצורך החלפה של הסוללה.
כיבוי דליקה ממקור חשמלי / סוללה ייעשה רק באמצעות חנק הדליקה עם חול או עם מטף ייעודי ולעולם לא
עם מים.