תנאי שימוש

הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין "CRISTALINO GROUP", לכל דבר ועניין, לכן הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.


1.1. התקנון נכתב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים כאחד.
1.2. האתר משמש כחנות (להלן: "החנות") אלקטרונית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים. כל אדם שהוא תושב מדינת ישראל שמלאו לו 18 שנים ומעלה ביום ביצוע ההזמנה, רשאי לבצע הזמנה בחנות.
1.3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין " CRISTALINO GROUP ", לכל דבר ועניין, לכן הינך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

1.4. גלישה באתר ו/או רכישת מוצר מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי התקנון, לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות שימוש באתר.

 1.5 מתוקף מעמדה כמנהלת האתר, רשאית למנוע ממך לרכוש מוצר בכל אחד מהמקרים הבאים: 1.5.1. אם מסרת במתכוון פרטים שגויים.

1.5.2. אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע ב" CRISTALINO GROUP " או בצדדים שלישיים כלשהם.

1.5.3. אם הפרת את תנאי הסכם זה או כל הסכם נוסף עם " CRISTALINO GROUP " " או מי מטעמה.

 1.5.4. אם נמנעת בעבר, שלא כדין, מלשלם עבור מוצרים שרכשת באתר  " CRISTALINO GROUP " " 1.5.5. אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם, גנוב או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

1.5.6. במידה ולא קיים מלאי זמין למכירה אשר טרם עודכן בחנות.

 1.5.7 הגבלת פרטיות - בית העסק מתחייב שלא להעביר פרטים אישיים ופרטי אשראי של לקוח לצד ג׳

  1. אודות המכירה והמוצרים

2.1 ברנדס מאפשרת לרכוש מוצרים בדרך נוחה, מהירה ובמחירים אטרקטיביים, וניתנת אחריות מלאה מהמעבדות במורשות על כל המוצרים.

 2.2. ניתן לקבל פרטים אודות כל מוצר באתר או ליצור קשר עם החנות בטלפון או במייל.

 2.3. כדי לבצע הזמנה של מוצר יש לבחור תחילה את המוצר המבוקש ולאחר מכן ללחוץ על "הוסף לסל". לאחר אימות הפרטים כמשתמש רשום יש להזין נתונים אישיים כגון: שם, כתובת, דואר אלקטרוני ומספר טלפון. כדי שההזמנה תתבצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת פרטים נכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה. מיד לאחר ביצוע הפעולה תבצע " " CRISTALINO GROUP " בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה במייל או/ו בטלפון תוך שלושה ימי עסקים. חשוב להבהיר, הרשמה ל" " CRISTALINO GROUP " מהווה אישור מבצע הפעולה, להיכלל ברשימת לקוחות "CRISTALINO GROUP ", אשר נמנים על תפוצת הדיוור הישיר של " " CRISTALINO GROUP 

". 2.4מבצעים, הטבות והנחות הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות, הנחות וקופונים מסוגים שונים (בהתאם לתנאיו של כל קופון כפי שיתפרסמו באתר או על גבי הקופון עצמו). בכפוף להוראות כל דין שעניינו במבצעים, הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, או לחדול מהשימוש בקופונים, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. אין באמור כדי לגרוע מזכותך להשתמש בקופונים או כרטיסי מתנה שטרם פקע התוקף שנקבע להם ובהתאם לסכום הנקוב בהם 3

  1. ביטול רכישות - "ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981" 3.1. ניתן לבטל רכישת מוצר עד 2 ימים מיום קבלת המוצר באריזתו המקורית, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בדואר אלקטרוני או בטלפון המפורסם באתר – ישירות אל החנות. לא ניתן לבטל עיסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה 3.2. חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – , (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאים " " CRISTALINO GROUP " או בעליו לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם ובנוסף לעמלת כרטיס האשראי. אתה רשאי להחזיר " CRISTALINO GROUP " את המוצרים שרכשת עד 14 ימים מיום קבלתם, באריזתם המקורית וללא שנפתחה, או שנעשה כל שימוש במוצר. הנך רשאי לבטל שירותים שרכשת בתוך 14 ימים מיום הרכישה ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו השירות היה אמור להינתן. כמו כן לא תתאפשר החזרת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן על פי מידות ודרישות מיוחדות, לרבות מחשבים בקונפיגורציה מיוחדת או מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה. 3.3. סכום הזיכוי המקסימלי יהיה הזיכוי אותו שולם עבור המוצר, החברה לא תשלם בשום מקרה פיצוי בגין נזק עקיף בגין איחור, טעות במוצר, עובדן זמן וכו' אם בחר הצרכן להחזיר את המוצר באמצעות שליח של החברה, הוא יחויב בעלות המשלוח. 3.4. אם סופק המוצר ללקוח , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. 3.5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העיסקה נשלח זה מכבר. 3.6. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים: 3.6.1. נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר 3.6.2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין 3.6.3. במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין 3.6.4. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר. 3.6.5. הודעה על ביטול העיסקה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה. 3.6.6. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון 3.6.7. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי. 4. שיטת המכירה בחנות 4.1. מכירה רגילה – מכירת מוצרים במחיר קבוע מראש. הגולש בוחר מוצר ממגוון המוצרים ומבצע את הקנייה בהתאם להנחיות האתר (מומלץ לעיין בפרטי המוצר בטרם ביצוע הקנייה). ניתן לרכוש את המוצרים שעות ביממה.
  2. אספקת והובלת המוצרים

 5.1. שימו לב! באחריות הלקוח לבדוק התאמת המוצר ושלמותו להזמנתו לפני התקנתו, לא יתקבלו שום תלונות לגבי התאמת המוצר/הצבע/הגודל/החלוקה וכו' לאחר ההתקנה 5.2. יש לבדוק שלמות המוצר בקבלתו ובמידה של בעיה להודיע לנו מיידית באמצעות פקס ו/או דואר אלקטרוני. 5.3. החנות תדאג לספק את המוצר לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה תוך המועד הנקוב בדף המכירה אלא אם צויין אחרת, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיסי האשראי. 5.4. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים: 5.5. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע. 5.6. שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים. 5.7. כל סיבה שאינן בשליטת החברה. 5.8. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח 5.9. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג. 6. דמי משלוח 6.1. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון. 6.2. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף. 6.3. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח. לקוח אשר לא ידרוש את המוצר שנשלח אליו בחבילה והמוצר יחזור לחנות, יחוייב שוב בדמי המשלוח כדי שהחבילה תישלח שוב.

  1. כללים נוספים

7.1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה. 7.2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות. 7.3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו. 7.4. הספק לא יהיה אחראי על התקנה שהתבצעה על ידי הלקוח. 7.5. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת. 7.6. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה. שימוש בהם והצגתם מותנית באישור בכתב ממפעילת האתר. 7.7. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות. 7.8 המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.

  1. שירות לקוחות

8.1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם החנות במייל או בטלפון. הישארו בקשר

  1. 9. תנאי האחריות
     9.1 האחריות מוענקת בזאת על ידי חברת קריסטלינו בע"מ, (להלן: החברה) לרוכש של המוצר בסניפי החברה, כפי שמופיעים באתר החברה בכתובת  dreame-israel.co.il
    9.2 החברה תהיה אחראית לתקן, בעצמה או באמצעות אחר מטעמה, כל ליקוי, פגם או קלקול שמתגלה במוצר במהלך תקופת האחריות שמקורו בחומר הייצור  או בהליך הייצור בלבד, ללא תמורה - והכל בהתאם ובכפוף להוראות הדין, לרבות תקנות הגנת הצרכן (שירות ואחריות לאחר מכירה), תשס"ו-2006.
    9.3 החברה תפעל לתיקון הקלקול בהקדם האפשרי ולא יאוחר מתום עשרה (10) ימים מהיום שבו נמסר המוצר לתחנת השירות או מתום שבועיים (14 ימים) מהיום שבו נמסר המוצר לנקודת המכירה, לפי העניין. במקרה של מסירת המוצר למשווק המורשה, תפעל החברה לתקן את הקלקול תוך שלושה שבועות מיום המסירה של המוצר אל המשווק המורשה. שבתות וחגים אינם באים במניין הימים לתיקון הקלקול.
    9.4 במסגרת 14 הימים יש להחזיר את המוצר בתוך האריזה המקורית ללא פגמים.
    9.5 כדי לקבל שירות על מוצר לקוי, פגום או מקולקל יש להציג את תעודת האחריות בצירוף חשבונית הקנייה המקורית בלבד.
    9.6 החברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי בהתאם לסוג ואופי הקלקול, לתקן או להחליף את החלק המקולקל. בנסיבות בהן לא ניתן יהא לתקן את הקלקול או להחליף את החלק המקולקל, תספק החברה לרוכש מוצר חלופי שווה ערך למוצר שנרכש בהתאם להוראות הדין.
    9.10 יש לקרוא את הוראות ההפעלה של המוצר לפני השימוש במוצר
    חריגים:
    9.11 אחריות החברה לפי סעיף 1 לא תחול במצבים בהם הקלקול נגרם כתוצאה של אחת מן הנסיבות הבאות:
    9.12 מעשה או מחדל מכוון או רשלני של הרוכש או צד שלישי אחר.
    9.13 שימוש במוצר שלא למטרה לשמה נועד, או שימוש שאינו סביר במוצר לרבות סוג השימוש, תנאי השטח והסביבה או שימוש באביזרים שלא סופקו על ידי החברה או משווק מורשה מטעמה;
    9.14 המוצר פורק או תוקן או טופל באופן בלתי הולם או עשה בו שינוי אחר כלשהו על ידי גורם שאינו מוסמך על ידי החברה, לרבות באמצעות חלקי חילוף שאינם מקוריים, ובלבד שאין מדובר בנסיבות שנובעת מהפרת חיובי החברה לפי תעודת אחריות זו או הוראות הדין
    9.15 מקרי שבר, שימוש לקוי או תחזוקה לקויה או כל הפרה אחרת של תנאי השימוש או האחריות של המוצר;
    9.16 קלקול שנגרם כתוצאה מכוח עליון שהתרחש במועד מאוחר ממועד מסירת המוצר לרוכש.
    9.17 מבלי לגרוע מן האמור, האחריות לא תחול על פגיעות במעטה החיצוני של המוצר, כגון: שריטות, קילופי צבע וכיוצא באלה.
    9.18 במקרה בו תקבע החברה, לפי שיקול דעתה, כי הקלקול נובע מנסיבות שאינן מכוסות במסגרת האחריות (כאמור בסעיף 7 לעיל), תהא רשאית החברה לדרוש תמורה בעד התיקון או ההחלפה לפי אופיים וסוגם. הרוכש יתבקש לאשר את התיקון או ההחלפה בתשלום, ככל שניתן לתקן את המוצר, על פי הצעת מחיר שתסופק על ידי החברה.
    9.19 אין אחריות על המטען
    מגבלות אחריות:
    9.20 האחריות בתעודת אחריות זו מוגבלת במפורש לתיקון או החלפת מוצר מקולקל כמפורט לעיל. לחברה לא תהא כל אחריות כלפי הרוכש או מי מטעמו בגין קלקולים או נזקים מעבר לאחריות המסופקת בתעודה זו ולמוטל עליה מכוח הדין החל.
    9.21 האחריות כאן אינה ניתנת להעברה או להמחאה וניתנת אך ורק לאדם אשר רכש את המוצר מידי החברה או משווק מורשה מטעמה.
    9.22 החברה (לרבות כל גורם רם מטעמה) אינה אחראית לנזק תוצאתי, נסיבתי, אוב כתי, אובדן רווח (ישיר או עקיף), פגיעה במוניטין או נזק כספי אחר אשר יגרמו, במישרין או בעקיפין , לרוכש או צד שלישי אחר כתוצאה משימוש במוצר או אי שימוש בו, לרבות בחלקים קים או הרכיבים הנלווים למוצר.
    9.23 ככל שאין מגבלה על פי הדין החל, אחריות החברה על פי תעודת אחריות זו תהא מוגבלת לסך כולל של עלות המוצר במועד הרכישה.
    9.24 מימוש האחריות כפוף לקיומו של מספר סידורי או אמצעי זיהוי אחר על המוצר או כפי שהופיע על חשבונית הרכישה של המוצר במועד הרכישה. החשבונית המופיע במערכת החברה תשמש כראיה לנכונות תוכנה.
    9.25 האחריות תינתן רק בהצגת תעודת האחריות המקורית בצרוף חשבונית רכישה.
    9.26 תקופת האחריות: 24 חודשים מיום הרכישה.